Блог ім. Bazuzu → москва-владивосток 2021-частина 3

день 17. Могоча-вільний. 820 км. вранці прокидалося важко, позначалися вчорашні посиденьки. Все так же поливав дощ, ну що робити потрібно їхати далі. Попрощався з сергієм і іриною, їм довелося ще трохи затриматися, так як мотоцикл раптом почав хандрити. У могочі є 2 заправки – рекомендують заїжджати на ту, де стоять бочки, майте на увазі. Що найдивніше, коли я вибрався на трасу дощ чудесним чином закінчився і вийшло сонце. Незабаром мене наздогнали хлопці і зробили кілька фоток, ура! у мене є фото на мотоциклі з цієї поїздки!

Все так же продовжилися пагорби-берези, берези-пагорби і рідкісні заправки. Після кількох днів під дощем до наступної ночівлі 800 км пролетіли непомітно. Цей перегін запам’ятався тільки жахливою ділянкою асфальту в районі магдагачі, кругом глибокі ями, в одну таку, яка була на всю смугу я дуже жорстко влетів, встиг перед нею тільки підвестися і відкрутити газ, задня частина мотоцикла підстрибнула знатно. Акуратно загальмував, скотився на узбіччя, думаю все, ось і закінчилася подорож. Обійшов, подивився всі обода, а нічого, хонда міцна!

Іноді зустрічалися бурхливі річки, після дощів, красиво)

від нудьги влаштував ще одну фотосесію

Так дістався до міста вільний, де на трасі заселився в самій скінченої готелі за час всієї подорожі, розбиті номери, загальний душ і туалет, була б намет – в рази приємніше там же поруч її поставив би. Але, треба сказати, що там була звичайна далекобійна столовка і, хоча виглядало це не дуже, нагодували смачно.

день 18. Вільний-хабаровськ. 760 км. швидкий сніданок і стартуємо далі, залишилося два ривка. Ось ця фотографія повинна бути напевно його будь-якого мандрівника по росії:

Я чесно кажучи думав те що вона знаходиться десь ближче до центру росії, а вона вже ближче до амурської обл.

Відступ. У всіх байкотчетах моя найулюбленіша рубрика-це подорожі, я завжди з цікавістю стежу за пересуваннями мотопутів і особливо цікаво що може трапитися по дорозі з мотоциклом як з цих ситуацій вибираються. Це ось я вважаю справжню пригоду і до цього дня все йшло дуже гладко.

Прекрасна погода, 50 км до крайньої заправки перед хабаровськом, там я планував відпочити, знайти готель в місті і з задоволенням пройти останні 250 км.з’являється непоганий вид на якісь я не знаю гори і пагорби.

І ось тут у мене почалися пригоди. У якийсь момент на мотоциклі вирубується музика. Я здивувався, зупинився, думаю ну може там магнітола зависла або підсилювач перегрівся, таке бувало. Заглушив мотоцикл, а ось завівся він вже насилу, щось тут не так, треба б тягнути до цивілізації. Поїхав, буквально через пару кілометрів починають стрибати стрілки на приладовій панелі і вона вирубується, ще через пару хвилин мотоцикл починає потихеньку глухнути і ось на такій чудовій узбіччі я встаю.

Акб дохлий, завестися ніяк. Тут я починаю піднімати хвилю допомоги серед знайомих людей. Насамперед я набрав номер телефону олексія з хабаровська, який мені дала іра з іркутська, вона сказала, що як приїдеш хабаровськ набери йому, він тобі все покаже розповість, дуже крутий мужик. Дзвоню йому, він каже братан вибач, я радий допомогти, але зараз перебуваю в пітері, хоча спробую що-небудь зробити для тебе. Попутно починаю обдзвонювати мотосервіси хабаровська, всі або не працюють (вже цілих 5 вечора!) або відморожуються, в біробіджані теж тиша. Подзвонив в москву серьозі в gl-studio, де з уже трохи обридлої регулярністю колупається мій мотоцикл-вердикт однозначний, генератор. Стою на узбіччі, природно автомобілісти все проїжджають повз, але тут зупиняється одна машина з неї вилазять мужик з жінкою: що сталося чим допомогти. Виявилося, що там недалеко є село і народ звідти катається в кар’єр купатися. Розповів в чому причина. Звали в гості, мадама запропонувала одружитися з нею … Упустив своє щастя, так зараз жив в д.біра)) еехъъъ. Через деякий час приїхали ще люди привезли їжі і води. З хабаровська в благовєщенськ їхав всього один мотоцикл і на удачу це виявився голдовод на полторашке. Зупинився, спробували прикурити від його мотоцикла, мотоцикл завівся, але через пару хвилин знову заглох. Він допоміг відкотити мотоцикл на відворотку, щоб ніхто мене не зніс і я не сильно привертав увагу, а також закинув мене в чат голдоводов далекого сходу і вони теж почали пошуки генератора.

Набрав олексія, він каже ну тут справа тухла, потрібно викликати комбата. Скинув мені його номер. Він мене вислухав, дізнався де я стою і відповів, ну що зараз приїде мій напарник і ми до тебе виїжджаємо, чекай, але їхати нам далеко. Як виявилося, микола комбат це єдиний мотоевакуатор в хабаровську. Приїжджали знову місцеві привезли ще їжі сказали, що якщо до 12 ночі я звідси не поїду, щоб подзвонив і тупотів в село, а то небезпечно. Спасибі звичайно величезне, але куди я без мотоцикла піду, я ж не можу його залишити тут на узбіччі. Тим часом гедзі і мошкара давно намагалися мене з’їсти я спочатку заліз під чохол в тінь мотоцикла, а потім, коли сонце почало сідати, накинув чохол на мотоцикл поставив сумку на переднє сидіння заліз під чохол і так на задньому сидінні витягнувши ноги на панель прекрасно розлігся. А що можна жити. Серіальчик в планшеті працює, пару батарейок в запасі є, мухи не кусають, їжа-вода теж є-трошки протягну. Навіть подрімав трохи. Так я прочекав миколу ще близько 4 годин. Об 11 ночі чую хтось під’їжджає і світить на мене фарами, вивалився з мотоцикла, дивлюся стоїть маленька вантажівка — комбат приїхав на виручку. Розповів що приїжджали місцеві (якраз в цей момент знову приїхала машина з села), на що комбат сказав що будь акуратніше, тут як би всяке може бути, можуть і образити і що тобі пощастило, що з тобою насправді нічого не сталося, поки ти тут стояв.

Комбат разом з сином найніжнішим чином завантажили голду в свою вантажівку і ми спокійно поїхали. По дорозі я розповідав про своє життя, про свої подорожі, мужики розповіли мені все історія місцевих мотоциклістів і про всю моторуху в цілому. Дзвонив сергій з голдосервіса, хвилювався де я там, каже ймовірно здохла таблетка в генераторі, на що хлопці сказали зрозуміло, легко замінимо (я взагалі слабо зрозумів що це). Я спочатку думав, що ми поїдемо в який-небудь сервіс, там кинемо мотоцикл, а я потопаю в готель, на що микола сказав ти не парся, ми зараз їдемо до нас на базу, залишишся там, а завтра приїде майстер по генераторам і ми все підпорядкуємо. Так не поспішаючи, до світанку ми приїхали на базу до миколи. Мене нагодували напоїли і відправили спати ось в такий чудовий кунг.

день 19. Хабаровськ. 0 км. день почався десь о 12 дня. Почали удвох розбирати мотоцикл, акумулятор поставили на зарядку, я починаю відкручувати плюсову клему від генератора і що я бачу, клема просто розвалюється в руках, тобто вона майже не трималася.

На радощах я подумав, що справа в ній може бути генератор працює. Микола каже давай знайдемо таку ж клему і зробимо все красиво, щоб надовго. Сіли на його shadow750 і погнали в магазин електрозапчастин. Я вперше так далеко їхав на мотоциклі другим номером, це триндець як страшно, і що дівчата в цьому знаходять. Знайшли потрібну нам клему. На зворотному шляху микола провів екскурсію по хабаровську, прокотилися через центр по проспектах і гірках. Знаменитий міст я побачив ще з кабіни евакуатора. Тут треба сказати я трошки вже розслабився, мені по ідеї потрібно було з ранку носитися всіх смикати і якось лагодити мотоцикл, звик, що в москві купа сервісів, деталей і можливостей ремонту. Повернулися на базу пообідали, я у напросився на екскурсію по базі, а тут є на що подивитися. Микола займається ремонтом авто і мотоциклів. Крім того, величезний інтерес представляє його захоплення реставрації автомобілів, і він має навіть невеликий музей ретро техніки. У загашниках є і 21-а волга, москвич, перемога, пару емок чекають своєї черги.

Розібрана вантажівка часів другої світової війни і позашляховик того ж часу, запорожець, копійка – все у відмінному стані на ходу, купа всіляких мотоциклів, коротше місце цікаве))) микола – великий молодець і ентузіаст своєї справи. Але повернемося до мотоцикла. Зробили клему почали перевіряти генератор не тут — то було-генератор дохлий. Я вам так скажу знімати генератор на голді без спецінструменту-це ще той секс. Спасибі льву з гараж66 за докладне відео, як це зробити і що для цього потрібно. Коротше години за два, напевно, ми з ним зняли цей генератор. Паралельно місцеві голдоводи шукали генератор тут, а я в інтернеті. Я, чесно кажучи, думав, що раз я їду на далекий схід і японія тут поруч, так деталей буде дохрена, але немає в наявності немає нічого. Микола почав акуратно розбирати генератор. Діагностика показала, що там обрив в якорі, ті десь погоріла обмотка, а це капець. Потрібно або шукати новий, або перемотувати. Час вже був вечірній іЗрозуміло ніякі контори не працювали. Хвалений майстер сказав викидайте його нахрен, голдоводи теж, ввечері сиділи з миколою і намагалися щось придумати-все безуспішно. Дзвонив знову сергій, сказав що йому вже хтось дзвонив і шукав генератор для мотопута з москви, який завис в хабаровську, говорить в курсі))) у нього гена в наявності є, але чекати поки його привезуть поштою не варіант. Написав черговий звітний постик в вк, що поки що завис в хабаровську-полетіли дзвінки від колег з москви, строковиком зв’язалися з нашим хабаровським філією і там теж обіцяли допомогти, а яка допомога? якщо завтра не знайду перемотування або генератор – треба просто тягнути мотоцикл в транспортну і відправляти в москву, прикро звичайно, але що робити. З такими думками завалився спати.

день 20. Хабаровськ. 0 км. вранці перед базою на авто мене вже чатував дмитро з нашої філії із зазначенням ” роби що хочеш, але щоб все підпорядкували», проте турбота)) погнали з ним на місцевий авторинок, де стоїть ряд майстерень з ремонту генераторів – всі йдуть у відмову, коли чують про мотоцикл, навіть якщо врахувати, що на голді він такий же, як на авто. Один хлопець перевірив обмотку і сказав те що все-гена на викид. Я зажурив, зайшли ще в кілька контор-перемотувати можуть, але це днів 5, а через 2 дні у мене вже літак в москву. Я звичайно трохи зажурив, дмитро пропонував різні варіанти, аж до того, щоб взяти службовий фургон, мене і мотоцикл і махнути на ньому у владивосток, щоб так сказати завершити пробіг вже там) спасибі, але це занадто). Випадково знайшов ще одну компанію, вольтаж дв, дзвоню, кажуть перемотати ми не зможемо, але везіть, може підпорядкуємо. Погнали туди на інший кінець міста, віддали. Поки деффектовалі-мене звозили в місцевий офіс, бахнули там чайку. Через годину дзвінок-так. Ми можемо зібрати його з різних частин, працювати буде, приїжджайте через 3 години. Ура!!! на цей раз вже дмитро влаштував мені екскурсію по хабаровську і посиденьки в ресторані.

Забрали зібраний генератор і дмитро з чистою совістю відвіз мене назад на базу.

Установка генератора пройшла ненабагато швидше, ніж зняття, але в набагато кращому настрої. Все зібрано-кнопка стартера і мотоцикл ожив як ні в чому не бувало. Генератор молотить як треба. Я можу завершити свою подорож! спочатку микола каже залишайся і завтра вранці поїдеш, але мені вже було і так совісно, що я відняв у нього стільки часу, хоч вже вечір, але вирішено було висунутися далі. Фото на пам’ять

Подяки: миколі комбату з сином і дружиною за те, що ви зі мною возилися дві доби, годували-поїли і допомогли у всьому, сергію gl-studio за консультації, хвилювання і взагалі за постійні колупання в моєму мотоциклі, колегам з москви і хабаровська за допомогу, комісару і іншим голдоводам дв за пошуки і те, що досі не викинули мене з чату. Спасибі!!!

Тим часом не дуже зрозуміло було куди мені їхати і де зупинятися, я сидів на заправці на околиці хабаровська і розумів, що день все-одно загублений, я брудний, в маслі, мошкара ця ще кругом… Крч я вирішив відпочити ніч в хабаровську, знайшов непоганий готель – уявляєте, в центрі міста є парк, посередині парку стадіон і прямо в трибуні розташований готель. Дуже раджу “парк готель”, є невеликий дворик, куди можна загнати мотоцикл, але мій не вліз в хвіртку-поставив поруч. Трохи прогулявся, відпочив, відмився – завтра всього нічого.

день 21. Хабаровськ-владивосток, 760 км. з радістю і невеликим сумом погнав далі. Пейзаж трохи став змінюватися, мені чомусь стало нагадувати місцями кубань, навіть і не знаю чому до речі авто тут стало значно більше і трафік став напруженіше, сама якість асфальту місцями залишало бажати кращого, було багато ремонтів, але після пари днів вимушеного відпочинку від мотоцикла це все абсолютно не напружувало. По дорозі зустрів компанію байкерюг з уссурійського клубу, всі такі прям на втиксах, прямотоках в жилетах і один хд затесався незрозуміло як. Постояли, поспілкувалися, мужики здається теж не особливо зрозуміли навіщо всіх так тягне їхати так далеко, у всіх свої інтереси, я он по фестах не особливо люблю їздити.

І ось він відчувається вже морське повітря, я зовсім поруч… Ще поворот і привіт владивосток!!! я це зробив! ніколи б не подумав, що тут опинюся.

Прокотився по місту, дістався до готелю-місто мені відразу сподобався. Насамперед вирішив порадувати мотоцикл-знайшов мийку, де мені нарешті відтерли шари комах і весь бруд.

Далі дуже хотілося з’їсти чогось такого, в чаті годоводов запитав про морепродукти — порадили якийсь крутий ресторан, гуляти так гуляти, відзначаємо завершення шляху! треба сказати дуже смачний був цей краб.

Далі розсікав по сопках нічного міста, цікаво так-заїжджаєш наверх-там туман і мряка, трохи вниз – там все ясно. Прохопив по набережній, намітив кілька місць на завтра для прогулянки. Ще є трохи часу)

Відрубався в повному задоволенні від цієї відпустки.

день 22. Владивосток-російська. 50 км. з ранку погнав на острів російський, вже дуже цікаво було покататися по мостах і подивитися що там далі. Погода вранці знову зіпсувалася і за фактом бачив я тільки сірі хмари і сіре море, але все ж прокотився непогано.

Далі заскочив на маяк, де ми посиділи з мотоциклом, подивилися на море відпочили.

Все, на деякий час пора розлучатися. Коли я шукав транспортну компанію, щоб відправити мотоцикл в москву, кілька людей мені дуже радили пекдв, дня за 3 до цього зідзвонювався з ними, сказали без проблем, приїжджайте, все відправимо в кращому вигляді. Приїхав до них в офіс-там повно мотоциклів, робота кипить, запитав чи потрібно щось розбирати-сказали ні. Швидко оформився, розплатився і все-поки мотоцикл, через 2 тижні побачимося в москві.

А ось тут я косякнув, потрібно було особисто стояти там і перевіряти як його упаковують, в результаті мені подряпали обидва корпуси дзеркала, фару, без мого відома зняли вітровик і частина кріплення була загублена, антени взагалі забули відправити, а коли вони дійшли, виявилося що одна зламана… В результаті півтора місяці вибивав хоч якусь компенсацію, але питання владнали. Користуватися послугами цієї компанії чи ні — вирішувати вам, але в будь-якому випадку стежте за всім процесом самі

Тепер я пішохід, погнав на набережну бухти золотий ріг, прогулявся по кварталах, вниз спускатися приємно, а ось назад в готель довелося подолати багато драбинок і підйомів, це звичайно вимотує.

Шкода, що сюди не водили екскурсії

Ближче до вечора мене чекало ще одне круте знайомство. Микита з дружиною їхали на байкал і десь під улан-уде ми з ними перетнулися на дорозі, обмінялися телефонами і він обіцяв влаштувати прогулянку по владику. Незабаром він вже був поруч з моїм готелем і ми погнали на сопку хрестова, звідки відривався відмінний вид на все місто. По дорозі він мені розповів багато цікаво про місцеве життя, про місто, про порт, а ще виявилося, що він справжній учений і працює в інституті на о.русский, щоб знайомитися і спілкуватися з такими різними людьми.

По інший бік сопки відкривався не менш цікавий вид на вантажний порт, з тисячами контейнерів, прямо як в кіно. У владивостоці ти можеш жити в звичайній жовтій 5поверховій хрущовці, що стоїть прямо на обриві біля океану, а по сусідству будуть якісь елітні причали з яхтами, по таких кварталах уздовж амурської затоки ми і гуляли. Погнали тепер у рок-бар, каже микита-легко! я взагалі по дорозі хотів заради інтересу відвідувати рок-бари і мото-бари всякі, природно в результаті ні в одному я не був, так що із задоволенням погнали в бар, під назвою оззі. Там непогано так посиділи в компанії його колег і хорошого пива.

Час наближався до 12 ночі, але вечір ще не закінчувався. Денис, раз ти у владивостоці, то повинен обов’язково спробувати устриці наші! і ось ми вже сидимо в якійсь невеликій наметі на набережній і їмо класні устриці запиваючи білим вином з пластикового стакана.

Мені доводилося їсти дорогі устриці в пафосному московському ресторані, де столик потрібно було бронювати за місяць, але я вам скажу – ось це було значно смачніше. Ну, тепер ще по пиву на пляжі і вечір вдався, не питання, пішли до моря. Я сидів на березі і думав, що напевно це відмінне завершення моєї подорожі, мрія виконана! хоч трохи і сумно)

Іркутськ, владивосток – я точно ще не раз сюди повернуся,може навіть на мотоциклі) вдалося поспати всього пару годин, тк рано вранці був літак, і хоча я терпіти не можу літати і вперше потрібно було летіти так довго – це був самий спокійний і комфортний переліт.

підсумки: вийшла чудова подорож, про яку я мріяв так довго і так швидко вона пролетіла. Поїхав би я ще так само? легко! відправився б у зворотний шлях якби був час? взагалі не питання! стільки цікавих місць і нових знайомств за раз я ще жодного разу не знаходив! подорожуйте друзі, воно того варте!!!

з втрат у ційПоїздці: відвалилося пару шматочків хромульки, став відвалюватися спойлер на кофрі, генератор через пару тижнів в москві здох остаточно, благо у серьоги в сервісі він мене чекав, після розпакування мотоцикла — дряпані корпусу дзеркал і фара, зламана антена, так само чомусь перестав працювати задній хід відразу після того, як я забрав його. Майже все усунуто, трохи залишив на зиму. Мотоцикл молодець, для 19ти років напрочуд непогано впорався!

хто любить циферки: пройдено: 10 400 км, з них 700 на авто і 300 на евакуаторі.22 дні на всі з них 17 за кермом.

ціна мрії: бензин – 33 500р.готелі – 44 400р.їжа – 25 000р. (але я не обідаю в дорозі)то – 5000р.евакуатор – 12 000р.генератор – 7500р.оренда авто – 6300р.відправка мота – 22 900р.літак – 17 500р. (приблизно за 2 місяці купував квиток)таксі та інше – 4300 р. Незрозуміло куди – 7000р.разом: 185 400р.у розрахунок не брав підготовку мотоцикла, тк все-одно то потрібно було робити. Багато це чи мало? я думаю ні, один тур на байкал зараз коштує чорт візьми скільки. Як можна заощадити? жити в наметі і на байкпостах, є консерви і кашу, в цьому є свій шарм, але думаю в тому випадку, якщо ти їдеш в лісові нетрі, як куплю собі ще маленький ендурик – так скачаюся в такому стилі обов’язково) але трохи пізніше.

всім величезне спасибі, хто прочитав!